Home Vraag en Antwoord Geen satelietontvangst?
Geen satelietontvangst?
Vraag: 
Ik heb een schotelontvanger en zie alleen zwart beeld met eventueel rechts onderin een rood blokje
 
Antwoord:
Kijk of de schotel nog goed gericht staat, en of er in de loop van de tijd geen struik of boom zo groot geworden is en er bij regenval voor is gaan hangen.
Bij sneeuwval dient u de schotel vrij te maken van sneeuw
In extreme situaties kan bij zware en dichte bewolking (denk aan onweer) het signaal vanuit de sateliet wegvallen.
Heeft u toevallig of per abuis iets veranderd in het menu bij de instellingen, probeer dit dan ongedaan te maken.
Is uw kaart van canal digitaal nog wel geactiveerd? u kunt eventueel een nieuwe activatie puls aanvragen via www.canaldigitaal.nl, volg dan de instructies op uw computerscherm.
Ook kan het nodig zijn dat uw schotelontvanger een software update nodig heeft, om dit na te vragen verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen of dit inderdaad zo is. 
Mochten er meer vragen zijn dan kunnen onze verkopers u hiermee helpen.
 

Online Folder

Banner

Poll

Hoe vind u de service van Expert Deurne?
 

Facebook

Banner

Twitter

Banner

Smartphone, Tablet en PC's

Banner